4. juli kl. 12.00 ved Monsenkiosken

Lørdag 4. juli spiller Olav Slagsvold trio opp mellom kl 12-14 til åpen utekonsert i strandsona på Hamar vest. De tre karene i trioen spiller fast sammen på «jazz&cocktail» måndtlig på Apothekeria og tar denne Lørdags formiddagen med seg instrumenter ut for å fylle sommerlufta med fine jazzlåter, grooves, ballader og noen hits.
Kom å slå dere ned i området og nyt mjøsutsikt, levende musikk og kanskje en kaffekopp fra Monsen-kiosken.
PS! Det vil bli mulig å slå seg ned i hengekøyer hengt opp av ChillBill for anledningen og nyte musikken fra hengekøyer i nærheten av scena.
Konserten er åpen og gratis for publikum, takket være vår gode sponsor Einar Monsbakken.
Sted: Strandvegen 166, 2316 Hamar
Registrer din epost nedenfor.
Få tilsendt tilbud fra unike butikker og bedrifter i fine Hamar sentrum.
